Skip to main content

social media

>>>

Formularz kontaktowy



    Lease2Go

    Jak wprowadziliśmy nową markę w świat social media i reklam, generując ponad 1200 leadów w pierwszym półroczu istnienia marki.

    Zespół zaangażowany w projekt

    1. Strateg
    2. Social Media Manager
    3. Zespół wideo
    4. PM
    5. Performance Specialist

    Sytuacja początkowa

    Lease2Go to nowa marka na polskim rynku, zajmująca się sprzedażą aut nowych oraz finansowaniem (leasing i najem długoterminowy).

    Zlecenie polegało na zbudowanie widoczności marki w social mediach oraz prowadzenie działań generujących leady do osób zainteresowanych modelami w bieżącej ofercie Lease2go.

    Cele współpracy

    1. Przeprowadzenie nagrań pod social media,
    2. Uruchomienie social mediów poprzez regularne publikacje,
    3. Zaplanowanie działań reklamowych,
    4. Stworzenie materiałów reklamowych,
    5. Uruchomienie kampanii oraz ich bieżąca optymalizacja.

    Nasza diagnoza

    Lease2Go zaczynało od zera, tzn. bez założonych profili w social mediach oraz bez systemów analitycznych czy reklamowych.

    Wspólnie założyliśmy profile i systemy reklamowe, uzupełniliśmy niezbędnymi danymi i przeszliśmy do planowania oraz wdrażania działań reklamowych.

    Działania, które wdrożyliśmy

    1. Uruchomienie i konfiguracja fanpage’y na social mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn),
    2. Uruchomienie i konfiguracja kont reklamowych,
    3. Stworzenie i zaplanowanie treści na social media włącznie z nagraniami rolek,
    4. Stworzenie mediaplanu reklamowego,
    5. Uruchomienie kampaniii reklamowych na META i Google,
    6. Stworzenie niestandardowych grup odbiorców,
    7. Uruchomienie remarketingu pod niestandardowych odbiorców,
    8. Regularne optymalizacje kampanii w celu ich ciągłej poprawy. 
    9. Cykliczne spotkania statusowe,
    10. Comiesięczne raportowanie.

    Wyniki

    1. Średnio 200 nowych leadów m/m,
    2. Ponad 1400 nowych obserwujących na prowadzonych profilach,
    3. Zapytania od klientów w DMach w odpowiedzi na publikacje organiczne,
    4. Wsparcie klienta w projekcie strony internetowej.

    Czy to zadziała też u Ciebie?

    Jeśli prowadzisz firmę usługową – ogólnopolską lub lokalną i masz podobne wyzwania – zobacz, co możemy zrobić dla Ciebie. Pierwsza rozmowa jest darmowa.

    Umów bezpłatną konsultację.

      Zobacz jak pracujemy

      Czyli jak w sześciu prostych krokach realizujemy cele naszych Klientów

      1

      Rozmowa wstępna

      Pozwól nam lepiej zrozumieć Twoje problemy i potrzeby.

      2

      Warsztat strategiczny

      Czas wypracować założenia projektu, cel i sposób na jego osiągnięcie.

      3

      Dobór narzędzi

      Wybieramy narzędzia marketingu internetowego, które pozwolą nam zrealizować Twoje cele.

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      5

      Regularna współpraca

      Tworzymy materiały i publikujemy je zgodnie z ustalonym harmonogramem.

      6

      Comiesięczny raport

      Co miesiąc otrzymasz od nas raport skuteczności wraz z rekomendacją zmian, jeśli to konieczne.

      Napisz do nas!

      Opisz nam swój cel.
      Znajdziemy sposób by go osiągnąć!



        Zadzwoń do nas!

        Masz jakieś pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!