Jak w branży produkcji skór naturalnych podnieśliśmy liczbę kalorycznych leadów z kampanii reklamowych dwukrotnie i powiększyliśmy profil sześciokrotnie.
Zobacz, jak konsekwentna, długofalowa i kreatywna praca, w wielu kanałach przyniosła wybitne rezultaty. A to wszystko przy niezmienionym budżecie reklamowym.
Sytuacja początkowa
Europell Group to firma produkująca skóry naturalne w swoich garbarniach we Włoszech, a następnie sprzedająca je do klientów w Polsce. Swoje produkty oferuje branży automotive, meblowej, galanteryjnej oraz wnętrzarskiej.
Głównym zdiagnozowanym problemem było rozproszenie działań marketingowych pomiędzy 3 różne agencje (social media, SEO oraz ADS) oraz konieczność zaktualizowania komunikacji w celu poprawy jej skuteczności.
Cele współpracy
- Przejęcie działań Social, ADS i SEO w celu ujednolicenia stylu komunikacji i ułatwienia zarządzania marketingiem klientowi,
- Analiza i aktualizacja kampanii reklamowych w celu poprawy ich skuteczności,
- Wprowadzenie nowych elementów komunikacji do social mediów jak reels, karuzele, administracja komentarzami.
Nasza diagnoza
W pierwszej kolejności zwróciliśmy uwagę, że prace trzech różnych zespołów nie były skoordynowane, więc klient poświęcał dużo czasu na przekazywanie informacji i zarządzanie projektem.
Dodatkowo zdiagnozowaliśmy zastój na social mediach oraz problemy konfiguracyjne w kampaniach reklamowych, które miały wpływ na skuteczność kampanii reklamowych.
Działania, które wdrożyliśmy
- Aktualizacja komunikacji i wprowadzenie pełnego social media managementu, tj. wprowadzenie dodatkowych rozwiązań jak reels, karuzele, linkposty, komentarze wychodzące do innych profili oraz odpowiedzi na komentarze wchodzące.
- Aktualizacja formularza kontaktowego,
- Analiza prowadzonych kampanii, aktualizacja komponentów, porządek w układzie kampanii (podział kampanii search na kategorie), aktualizacja zdarzeń kluczowych,
- Skuteczne rozszerzenie działań o klientów z branży wnętrzarskiej,
Wyniki
- 6-cio krotny wzrost obserwujących profil,
- Wygenerowanie zapytań ofertowych z Facebook’a (organicznie),
- Podwojenie liczby kalorycznych leadów z kampanii reklamowej przy utrzymaniu tego samego budżetu reklamowego,
Czy to zadziała też u Ciebie?
Jeśli prowadzisz markę produkującą skórę naturalną lub wyroby skórzane i masz podobne wyzwania – zobacz, co możemy zrobić dla Ciebie. Pierwsza rozmowa jest darmowa.