Skip to main content

social media

>>>

Formularz kontaktowy



    Europell Group

    Jak w branży produkcji skór naturalnych podnieśliśmy liczbę kalorycznych leadów z kampanii reklamowych dwukrotnie i powiększyliśmy profil sześciokrotnie.

    Zobacz, jak konsekwentna, długofalowa i kreatywna praca, w wielu kanałach przyniosła wybitne rezultaty. A to wszystko przy niezmienionym budżecie reklamowym.

    Sytuacja początkowa

    Europell Group to firma produkująca skóry naturalne w swoich garbarniach we Włoszech, a następnie sprzedająca je do klientów w Polsce. Swoje produkty oferuje branży automotive, meblowej, galanteryjnej oraz wnętrzarskiej. 

    Głównym zdiagnozowanym problemem było rozproszenie działań marketingowych pomiędzy 3 różne agencje (social media, SEO oraz ADS) oraz konieczność zaktualizowania komunikacji w celu poprawy jej skuteczności.

    Cele współpracy

    1. Przejęcie działań Social, ADS i SEO w celu ujednolicenia stylu komunikacji i ułatwienia zarządzania marketingiem klientowi,
    2. Analiza i aktualizacja kampanii reklamowych w celu poprawy ich skuteczności,
    3. Wprowadzenie nowych elementów komunikacji do social mediów jak reels, karuzele, administracja komentarzami.

    Nasza diagnoza

    W pierwszej kolejności zwróciliśmy uwagę, że prace trzech różnych zespołów nie były skoordynowane, więc klient poświęcał dużo czasu na przekazywanie informacji i zarządzanie projektem. 

    Dodatkowo zdiagnozowaliśmy zastój na social mediach oraz problemy konfiguracyjne w kampaniach reklamowych, które miały wpływ na skuteczność kampanii reklamowych.

    Działania, które wdrożyliśmy

    1. Aktualizacja komunikacji i wprowadzenie pełnego social media managementu, tj. wprowadzenie dodatkowych rozwiązań jak reels, karuzele, linkposty, komentarze wychodzące do innych profili oraz odpowiedzi na komentarze wchodzące.
    2. Aktualizacja formularza kontaktowego,
    3. Analiza prowadzonych kampanii, aktualizacja komponentów, porządek w układzie kampanii (podział kampanii search na kategorie), aktualizacja zdarzeń kluczowych,
    4. Skuteczne rozszerzenie działań o klientów z branży wnętrzarskiej,

    Wyniki

    1. 6-cio krotny wzrost obserwujących profil,
    2. Wygenerowanie zapytań ofertowych z Facebook’a (organicznie),
    3. Podwojenie liczby kalorycznych leadów z kampanii reklamowej przy utrzymaniu tego samego budżetu reklamowego,

    Czy to zadziała też u Ciebie?

    Jeśli prowadzisz markę produkującą skórę naturalną lub wyroby skórzane i masz podobne wyzwania – zobacz, co możemy zrobić dla Ciebie. Pierwsza rozmowa jest darmowa.

    Umów bezpłatną konsultację.

      Zobacz jak pracujemy

      Czyli jak w sześciu prostych krokach realizujemy cele naszych Klientów

      1

      Rozmowa wstępna

      Pozwól nam lepiej zrozumieć Twoje problemy i potrzeby.

      2

      Opracowanie planu

      Znamy potrzeby. Czas określić cel i sposób na jego osiągnięcie.

      3

      Dobór narzędzi

      Wybieramy narzędzia marketingu internetowego, które pozwolą nam zrealizować plan.

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      5

      Regularna współpraca

      Tworzymy materiały i publikujemy je zgodnie z ustalonym harmonogramem.

      6

      Comiesięczny raport

      Co miesiąc otrzymasz od nas raport skuteczności wraz z rekomendacją zmian, jeśli to konieczne.

      Napisz do nas!

      Opisz nam swój cel.
      Znajdziemy sposób by go osiągnąć!



        Zadzwoń do nas!

        Masz jakieś pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!