Skip to main content

social media

>>>

Formularz kontaktowy



    Medical Personal Service

    Jak w branży rekrutacyjnej dla publicznych placówek medycznych osiągnęliśmy niemożliwe (zdaniem klienta) i wygenerowaliśmy kaloryczne leady i 9084% ROAS

    Zobacz, jak wygenerowaliśmy leady złożone z dyrekcji, szefów oddziałów i kadr w szpitalach publicznych, poprzez weryfikację funkcjonalności strony internetowej oraz precyzyjną reklamę google.

    Sytuacja początkowa

    Medical Personal System to firma zajmująca się łączeniem lekarzy specjalistów z Białorusi z polskimi, publicznymi placówkami medycznymi, które borykają się z brakiem kadry do realizacji wszystkich możliwych działań. Główny problem to skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych w tych placówkach. Według klienta, grupą docelową są jedynie dyrektorzy szpitali.

    Cele współpracy

    1. Uruchomienie skutecznych kampanii reklamowych,
    2. Analiza funkcjonalności strony internetowej aby maksymalizować konwersję,

    Nasza diagnoza

    W pierwszej kolejności zauważyliśmy, że osobami decyzyjnymi w placówkach publicznych nie są jedynie dyrektorzy szpitali ale także szefowie oddziałów oraz pracownicy kadr.

    Dotychczas prowadzona kampania oparta była jedynie o frazy kluczowe, bez użycia innych rodzajów – jak performace max czy remarketing.

    W dalszej kolejności weryfikacja ustawień kont google analytics oraz google ads wykazała brak komunikacji pomiędzy tymi narzędziami i błędną konfigurację zdarzeń kluczowych.

    Na koniec analiza strony wykazała brak działania formularza kontaktowego – kluczowego elementu konwersji na stronie.

    Działania, które wdrożyliśmy

    1. Sprawdzenie i rekonfiguracja google analytics, google ads i google tag manager,
    2. Naprawa niedziałającego formularza kontaktowego,
    3. Wykluczenie nieprawidłowych fraz kluczowych, wprowadzenie nowych,
    4. Uruchomienie kampanii performance max kierowanej do dyrektorów oraz szefów oddziałów oraz pracowników kadr.
    5. Uruchomienie kampanii remarketingowej docierającej do użytkowników, którzy odwiedzili stronę, ale nie podjęli działania.

    Wyniki

    1. Pierwsze kaloryczne leady w drugim tygodniu od aktualizacji formularza na stronie,
    2. ROAS działań reklamowych: 9084% w drugim miesiącu kampanii,

    Czy to zadziała też u Ciebie?

    Jeśli prowadzisz markę rekrutacyjną i masz podobne wyzwania – zobacz, co możemy zrobić dla Ciebie. Pierwsza rozmowa jest darmowa.

    Umów bezpłatną konsultację.

      Zobacz jak pracujemy

      Czyli jak w sześciu prostych krokach realizujemy cele naszych Klientów

      1

      Rozmowa wstępna

      Pozwól nam lepiej zrozumieć Twoje problemy i potrzeby.

      2

      Opracowanie planu

      Znamy potrzeby. Czas określić cel i sposób na jego osiągnięcie.

      3

      Dobór narzędzi

      Wybieramy narzędzia marketingu internetowego, które pozwolą nam zrealizować plan.

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      5

      Regularna współpraca

      Tworzymy materiały i publikujemy je zgodnie z ustalonym harmonogramem.

      6

      Comiesięczny raport

      Co miesiąc otrzymasz od nas raport skuteczności wraz z rekomendacją zmian, jeśli to konieczne.

      Napisz do nas!

      Opisz nam swój cel.
      Znajdziemy sposób by go osiągnąć!



        Zadzwoń do nas!

        Masz jakieś pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!