Jak w branży rekrutacyjnej dla publicznych placówek medycznych osiągnęliśmy niemożliwe (zdaniem klienta) i wygenerowaliśmy kaloryczne leady i 9084% ROAS
Zobacz, jak wygenerowaliśmy leady złożone z dyrekcji, szefów oddziałów i kadr w szpitalach publicznych, poprzez weryfikację funkcjonalności strony internetowej oraz precyzyjną reklamę google.
Sytuacja początkowa
Medical Personal System to firma zajmująca się łączeniem lekarzy specjalistów z Białorusi z polskimi, publicznymi placówkami medycznymi, które borykają się z brakiem kadry do realizacji wszystkich możliwych działań. Główny problem to skuteczne dotarcie do osób decyzyjnych w tych placówkach. Według klienta, grupą docelową są jedynie dyrektorzy szpitali.
Cele współpracy
- Uruchomienie skutecznych kampanii reklamowych,
- Analiza funkcjonalności strony internetowej aby maksymalizować konwersję,
Nasza diagnoza
W pierwszej kolejności zauważyliśmy, że osobami decyzyjnymi w placówkach publicznych nie są jedynie dyrektorzy szpitali ale także szefowie oddziałów oraz pracownicy kadr.
Dotychczas prowadzona kampania oparta była jedynie o frazy kluczowe, bez użycia innych rodzajów – jak performace max czy remarketing.
W dalszej kolejności weryfikacja ustawień kont google analytics oraz google ads wykazała brak komunikacji pomiędzy tymi narzędziami i błędną konfigurację zdarzeń kluczowych.
Na koniec analiza strony wykazała brak działania formularza kontaktowego – kluczowego elementu konwersji na stronie.
Działania, które wdrożyliśmy
- Sprawdzenie i rekonfiguracja google analytics, google ads i google tag manager,
- Naprawa niedziałającego formularza kontaktowego,
- Wykluczenie nieprawidłowych fraz kluczowych, wprowadzenie nowych,
- Uruchomienie kampanii performance max kierowanej do dyrektorów oraz szefów oddziałów oraz pracowników kadr.
- Uruchomienie kampanii remarketingowej docierającej do użytkowników, którzy odwiedzili stronę, ale nie podjęli działania.
Wyniki
- Pierwsze kaloryczne leady w drugim tygodniu od aktualizacji formularza na stronie,
- ROAS działań reklamowych: 9084% w drugim miesiącu kampanii,
Czy to zadziała też u Ciebie?
Jeśli prowadzisz markę rekrutacyjną i masz podobne wyzwania – zobacz, co możemy zrobić dla Ciebie. Pierwsza rozmowa jest darmowa.