Skip to main content

social media

>>>

Formularz kontaktowy



    FlightClaim EU

    Jak na wysoce konkurencyjnym rynku przebiliśmy KPI trzykrotnie, zbudowaliśmy  kilkutysięczną grupę obserwujących i wygenerowaliśmy leady?

    Zespół Shamanów zaangażowanych w projekt

    1. Strateg
    2. PM
    3. Social Media Manager
    4. Performance Specialist
    5. Grafik
    6. Web Developer
    7. UX / CRO Specialist

    Sytuacja początkowa

    FlightClaim EU to nowa marka na polskim rynku, zajmująca się reprezentowaniem pasażerów linii lotniczych. FlightClaim jest uruchamiane przez pasażerów, w przypadku opóźnień, odwołań czy utraconych bagaży w trakcie podróży samolotem. 

    Zlecenie polegało na zbudowaniu widoczności marki oraz wygenerowaniu leadów do pasażerów, którzy zostali poszkodowani w wyniku odwołania, opóźnienia lub utraty bagażu.

    Cele współpracy z Shamanami

    1. Zarekomendowanie zmian na stronie internetowej, tak aby prowadziła użytkowników do strony z formularzem zgłoszenia roszczenia (optymalizacja pod kątem konwersji),
    2. Uruchomienie social mediów poprzez regularne publikacje,
    3. Zaplanowanie działań reklamowych,
    4. Stworzenie materiałów reklamowych,
    5. Uruchomienie kampanii reklamowych oraz ich bieżąca optymalizacja.

     Wyniki diagnozy Shamanów

    Przeprowadzona analiza strony internetowej wykazała, że jej układ i tłumaczenie na język polski będą barierą na drodze do konwersji. Dlatego koniecznym było wprowadzenie poprawek – zarówno w układzie strony jak i w jej copywritingu.

    Następnie przeanalizowaliśmy działalność konkurencji w social mediach i zaproponowaliśmy unikalny styl komunikacji aby wyraźnie komunikować unikalną propozycję wartości FlightClaim.

    Następnie opracowaliśmy plan kampanii w poszczególnych platformach (META ADS oraz Google ADS) z uwzględnieniem całego lejka. 

    Wspólnie założyliśmy profile i systemy reklamowe, uzupełniliśmy niezbędnymi danymi i przeszliśmy do planowania oraz wdrażania działań reklamowych.

    Wdrożone przez Shamanów działania

    1. Uruchomienie i konfiguracja fanpage’y na social mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn),
    2. Uruchomienie i konfiguracja kont reklamowych,
    3. Stworzenie i zaplanowanie treści na social media włącznie z montażem krótkich animacji,
    4. Stworzenie mediaplanu reklamowego,
    5. Uruchomienie kampanii reklamowych na META i Google,
    6. Stworzenie niestandardowych grup odbiorców,
    7. Uruchomienie remarketingu pod niestandardowych odbiorców,
    8. Regularne optymalizacje kampanii w celu ich ciągłej poprawy. 
    9. Cykliczne spotkania statusowe,
    10. Comiesięczne raportowanie.

     Uzyskane przez Shamanów wyniki

    1. Niemal pięciokrotne przekroczenie wstępnych KPI w zakresie wejść na stronę i przejść do formularza zgłoszenia szkody,
    2. Wygenerowanie leadów zarówno na stronie internetowej jak i na profilach w social mediach (w DM i komentarzach)

    Umów bezpłatną konsultację.

      Zobacz jak pracujemy

      Czyli jak w sześciu prostych krokach realizujemy cele naszych Klientów

      1

      Rozmowa wstępna

      Pozwól nam lepiej zrozumieć Twoje problemy i potrzeby.

      2

      Warsztat strategiczny

      Czas wypracować założenia projektu, cel i sposób na jego osiągnięcie.

      3

      Dobór narzędzi

      Wybieramy narzędzia marketingu internetowego, które pozwolą nam zrealizować Twoje cele.

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      5

      Regularna współpraca

      Tworzymy materiały i publikujemy je zgodnie z ustalonym harmonogramem.

      6

      Comiesięczny raport

      Co miesiąc otrzymasz od nas raport skuteczności wraz z rekomendacją zmian, jeśli to konieczne.

      Napisz do nas!

      Opisz nam swój cel.
      Znajdziemy sposób by go osiągnąć!



        Zadzwoń do nas!

        Masz jakieś pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!