Skip to main content

social media

>>>

Formularz kontaktowy



    Enpire

    Stan początkowy:

    Obsługiwana przez nas firma logistyczna w znacznej większości opiera pozyskiwanie klienta o prospecting telefoniczny. 

    Zarządzający zwrócili uwagę, że ze względu na wysoką skuteczność spedytorów w pozyskiwaniu telefonami na zimno istnieje duża grupa klientów, z którymi nie nawiązano żadnego kontaktu od 2 lat i więcej, a których można aktywować docierając mailingiem.

    Cele:

    Dotarcie z komunikacją i aktywowanie klientów, z którymi nie było kontaktu od 2 i więcej lat, za pośrednictwem email marketingu. 

    Wygenerowanie zapytań o transport.

    Wykonane działania:

    W fazie wdrożeniowej okazało się, że Klient posiada bazę, do której będziemy docierać zawierającą ponad 3500 rekordów. Jednak konstrukcja systemu CRM Klienta nie pozwala na weryfikację zgód RODO

    Po konsultacji ze współpracującym z nami IOD dowiedzieliśmy się, że możliwe jest prowadzenie komunikacji z bazą wykorzystując przepis dotyczący uzasadnionego interesu klienta – jednak w tym przypadku newsletter nie może zawierać oferty handlowej.

    Mimo to przygotowaliśmy konstrukcję wiadomości budującą wizerunek eksperta rynkowego oraz zawierający wartość dodaną dla grupy docelowej.

    Wynik:

    W okresie pierwszych 3 miesięcy współpracy, pomimo braku możliwości dostarczania oferty w komunikacji mailowej, już pierwsza wiadomość generowała zapytania. 

    W efekcie już w pierwszym miesiącu współpracy wygenerowaliśmy pierwsze zapytania. 

    W ciągu pierwszych 3 miesięcy osiągnęliśmy regularny przyrost ilości zapytań ofertowych, o średnio 75% m/m.

    Szukasz skutecznego marketingu dla Twojego sklepu?

    Napisz do nas żeby umówić bezpłatną konsultację.

      Zobacz jak pracujemy

      Czyli jak w sześciu prostych krokach realizujemy cele naszych Klientów

      1

      Rozmowa wstępna

      Pozwól nam lepiej zrozumieć Twoje problemy i potrzeby.

      2

      Opracowanie planu

      Znamy potrzeby. Czas określić cel i sposób na jego osiągnięcie.

      3

      Dobór narzędzi

      Wybieramy narzędzia marketingu internetowego, które pozwolą nam zrealizować plan.

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      5

      Regularna współpraca

      Tworzymy materiały i publikujemy je zgodnie z ustalonym harmonogramem.

      6

      Comiesięczny raport

      Co miesiąc otrzymasz od nas raport skuteczności wraz z rekomendacją zmian, jeśli to konieczne.

      Napisz do nas!

      Opisz nam swój cel.
      Znajdziemy sposób by go osiągnąć!



        Zadzwoń do nas!

        Masz jakieś pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!