Skip to main content

social media

>>>

Formularz kontaktowy



    Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych

    Jak unowocześniliśmy komunikację Stowarzyszenia i wykorzystaliśmy posiadane zasoby do zupełnie nowego formatu komunikacji, zwiększając świadomość marki wśród grup docelowych?

    Zespół Shamanów zaangażowanych w projekt

    1. Strateg
    2. PM
    3. Social Media Manager
    4. Grafik
    5. Zespół Wideo
    6. Email copywriter

    Sytuacja początkowa

    Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych to organizacja zrzeszająca wspomnianych specjalistów. Stowarzyszenie istnieje już od 20 lat i przez ten czas jego komunikacja nie była aktualizowana, tym samym wymagała odświeżenia.

    Dodatkowo podczas warsztatu strategicznego ustaliliśmy, że Stowarzyszenie posiada bazę adresów mailowych brokerów będących Członkami Stowarzyszenia.  

    Zlecenie polegało na unowocześnieniu komunikacji w social mediach oraz na dotarciu z wydarzeniami i działalnością Stowarzyszenia do Członków, za pomocą newslettera.

    Cele współpracy

    1. Aktualizacja stylu komunikacji w social mediach,
    2. Dotarcie do grupy docelowej za pomocą newsletterów.

    Wyniki diagnozy Shamanów

    Przeprowadzony audyt wykazał, że publikacje w social mediach nie wykorzystują pełnych możliwości platform (Facebook i LinedIn) takich jak wideo, karuzele, linkposty itp.

    Dodatkowo dotychczasowe posty oparte były o grafiki stockowe – bez zdjęć, bez logotypów, często bez kolorystyki zgodnej z marką. 

    Dodatkowo ustaliliśmy, że Stowarzyszenie posiada bogatą bazę zdjęć oraz bazę adresów email Członków, ze wszelkimi niezbędnymi zgodami marketingowymi. 

    Wdrożone przez Shamanów działania

    1. Aktualizacja stylu komunikacji (język oraz układ wizualny grafik i mailingu),
    2. Opracowanie planu publikacji z uwzględnieniem kluczowych tematów (Kongres Brokerów, cykle szkoleniowe, wystąpienia na zagranicznych konferencjach, kluczowe obszary działalności Stowarzyszenia,
    3. Uruchomienie systemu do newsletterów (w tym przypadku wykorzystaliśmy MailChimp),
    4. Stworzenie szablonu wiadomości,
    5. Cotygodniowa analiza tematów branżowych i uwzględnienie ich w planie publikacji łącznie z kluczowymi tematami,
    6. Comiesięczne opracowanie publikacji na social media z uwzględnieniem tematów bieżących i kluczowych.
    7. Przeprowadzenie nagrań wideo w siedzibie Stowarzyszenia,
    8. Przeprowadzenie nagrań wideo w trakcie Kongresu Brokerów w Mikołajkach.
    9. Comiesięczne raportowanie.

    Wyniki uzyskane przy współpracy z Shamanami

    1. Nawet dziesięciokrotne podniesienie zasięgów organicznych na obsługiwanych profilach (z 3 000 / msc do 30 000 / msc)
    2. Dziesięciokrotny wzrost interakcji użytkowników z publikowanymi treściami (ze 188 / msc do ponad 2 000 / msc)
    3. Średni współczynnik otwarć mailingu wynoszący ponad 37% oraz współczynnik kliknięć (CTR) wynoszący 14%

    Umów bezpłatną konsultację.

      Zobacz jak pracujemy

      Czyli jak w sześciu prostych krokach realizujemy cele naszych Klientów

      1

      Rozmowa wstępna

      Pozwól nam lepiej zrozumieć Twoje problemy i potrzeby.

      2

      Warsztat strategiczny

      Czas wypracować założenia projektu, cel i sposób na jego osiągnięcie.

      3

      Dobór narzędzi

      Wybieramy narzędzia marketingu internetowego, które pozwolą nam zrealizować Twoje cele.

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      5

      Regularna współpraca

      Tworzymy materiały i publikujemy je zgodnie z ustalonym harmonogramem.

      6

      Comiesięczny raport

      Co miesiąc otrzymasz od nas raport skuteczności wraz z rekomendacją zmian, jeśli to konieczne.

      Napisz do nas!

      Opisz nam swój cel.
      Znajdziemy sposób by go osiągnąć!



        Zadzwoń do nas!

        Masz jakieś pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!