Skip to main content

social media

>>>

Formularz kontaktowy



    Dobra Szkoła Językowa

    Jak zrobiliśmy porządek na zawirusowanej stronie, ułożylismy analitykę i kampanię reklamową osiągając ponad 30% współczynnik konwersji.

    Zespół zaangażowany w projekt

    1. Strateg
    2. PM
    3. Web Developer
    4. Performance Specialist

    Sytuacja początkowa

    Dobra Szkoła Językowa to lokalna szkoła językowa, nastawiona precyzyjnie na konkretny segment klientów – zarówno pod kątem wieku jak i języków. Nauka odbywa się głównie w formie stacjonarnej co stanowi dodatkowe wyzwanie biorąc pod uwagę możliwości rynkowe, jednak daje większą wartość i skuteczność dla kursantów.

    Zlecenie polegało na sprzedaży jak największej liczby miejsc w kursach stacjonarnych za pomocą kampanii reklamowych w google ads.

    Cele współpracy

    1. Audyt strony internetowej i kont analytics oraz ads
    2. Zaplanowanie działań reklamowych
    3. Uruchomienie kampanii oraz jej bieżąca optymalizacja.

    Nasza diagnoza

    Przeprowadzone audyty wykazały błędy w przeszłych działaniach reklamowych wynikające z nieprawidłowego ustawienia analityki i danych, które były śledzone. Dalej stwierdziliśmy błędy w kampaniach reklamowych polegające między innymi na nieprawidłowych konwersjach, szerokim zakresie fraz kluczowych w dopasowaniu przybliżonym bez regularnego wykluczania błędnych fraz, aż po błędy na stronie włącznie z jej zawirusowaniem.

    Dodatkowo widoczny był brak aktualizacji materiałów reklamowych od dwóch lat!

    Działania, które wdrożyliśmy

    1. Dokładne wyczyszczenie strony internetowej, dokonanie jej backup’u, aktualizacja wtyczek, usunięcie tych nieużywanych. 
    2. Zaktualizowanie google analityki oraz tagów w google tag manager włącznie z aktualizacją konwersji (działań, które nas głównie interesują)
    3. Ponowna integracja google analityki z google ads aby upewnić się, że google ads pracują na odpowiednich danych i celach.
    4. Stworzenie nowych materiałów reklamowych (copywriting i grafiki reklamowe),
    5. Ponowne rozplanowanie i uruchomienie kampanii reklamowych dla klienta, tzn podział kampanii na segmenty, dywersyfikacja fraz kluczowych wedle segmentów.
    6. Uruchomienie kolejnych kampanii po zebraniu odpowiedniej ilości danych,
    7. Ustawienie śledzenia działań na stronie internetowej w celu budowy segmentów niestandardowych (remarketing).
    8. Uruchomienie kampanii remarketingowych.

    Wyniki

    1. Współczynnik konwersji z reklam na poziomie 32%
    2. Zapełnienie wszystkich grup językowych klientami z reklamy.

    Czy to zadziała też u Ciebie?

    Jeśli prowadzisz firmę usługową – ogólnopolską lub lokalną i masz podobne wyzwania – zobacz, co możemy zrobić dla Ciebie. Pierwsza rozmowa jest darmowa.

    Umów bezpłatną konsultację.

      Zobacz jak pracujemy

      Czyli jak w sześciu prostych krokach realizujemy cele naszych Klientów

      1

      Rozmowa wstępna

      Pozwól nam lepiej zrozumieć Twoje problemy i potrzeby.

      2

      Warsztat strategiczny

      Czas wypracować założenia projektu, cel i sposób na jego osiągnięcie.

      3

      Dobór narzędzi

      Wybieramy narzędzia marketingu internetowego, które pozwolą nam zrealizować Twoje cele.

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      4

      Wdrożenie

      Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

      5

      Regularna współpraca

      Tworzymy materiały i publikujemy je zgodnie z ustalonym harmonogramem.

      6

      Comiesięczny raport

      Co miesiąc otrzymasz od nas raport skuteczności wraz z rekomendacją zmian, jeśli to konieczne.

      Napisz do nas!

      Opisz nam swój cel.
      Znajdziemy sposób by go osiągnąć!



        Zadzwoń do nas!

        Masz jakieś pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!